Welcome, Guest. Please login or register.
+  Linux Soft Forum
|-+  Cercetează» Software» Blogging Software
[Picture 161] [Picture 160] [Picture 159]
Username:
Password:

Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Blogging Software  (Read 922 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
~Empathy~
Veteran
**

Decadence is Bliss...

« on: September 16, 2008, 12:50:52 PM »

Nu-mi place softul la blogul meu, si vreau sa trec pe .NET. Desi sunt programator Windows in principal, nu stiu mai nimic despre blogging software disponibil pentru aceasta platforma. Stiu mai multe UNIX centric. Lucrurile stau si mai rau pentru ca sunt un programator low level care nu stie nimic despre .NET pentru ca uraste sa lucreze direct cu aceasta tehnologie.

Am auzit despre Community Server (fostul .Text) si dasBlog, dar primul e infinit prea complex si imposibil de configurat (si tineti cont de faptul ca sunt programator caruia ii place UNIX, interfetele CLI si fisierele de configurate text!) iar al doilea mi se pare subred. Nu stiu de ce, dar asta e parerea mea subiectiva lipsita de valoare.

Ma intereseaza in principal ce folosesc cei mai mari oameni. Ce au ei, vreau sa am si eu. Bineinteles, numai daca se poate -- daca nu se poate atunci nu vreau.

Idei? Pareri? Sugestii? Toate sunt binevenite!

PS: Nu ezitati sa folositi linkuri Smiley.

mapleoin
Admini
**

mapleoin@jabber.org

« Reply #1 on: September 16, 2008, 02:23:33 PM »

Quote from: Empathy
PS: Nu ezitati sa folositi linkuri Smiley.

You've been touched by the gay virus.

Nu-nțeleg ce vrei de fapt? Vrei ceva gen wordpress cu interfață de administrare web? Sau ceva gen blosxom/hobix care generează fișiere html statice din fișiere text cu comenzi perl/ruby? Sau o chestie web2.0+ care e un client desktop care postează într-un blogging system web?